Harbi oha yani. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Harbi oha yani.
21
●
637
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Harbi oha yani.
1
2
3
29-03-2007, 02:37:18
#1
tolgahat
Üyeliği durduruldu
Benim foruma eklemiş bir üye cok oha falan oldum sizi de ohalatayım dedim
29-03-2007, 02:40:03
#2
Labidu
Misafir
yok artık ploop
edit: son resim kesinlikle fake.Mantıken imkansız çünkü.Ama diğerleri doğrudur sanırım.
29-03-2007, 02:42:29
#3
rnmks
abi Bunlar %100 Türktür kanımca ama Yuh ki ne yuh
dogruFake
29-03-2007, 02:49:07
#4
Labidu
Misafir
Kesinlikle son 2 si fake bikez insanlar tır denize devrildikten sonra hiçbişi yokmuş gibi hareket edıyorlar
29-03-2007, 02:50:16
#5
rnmks
ewet ayrıca son iki resimde Gamyonun Camına bakın ışık yansıması yanı şekilde
sonra Gücünü aldıgı yan ayaklardan birsi denize ucarken yok
29-03-2007, 02:52:17
#6
Haymac
Misafir
Resimler browser nedeniyle görünmesede bu konu daha önce açılmadi mi, ben denilenlere göre açıldığını sezdim. Ne dersiniz.
29-03-2007, 02:53:31
#7
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
5. resimdeki arka planın üzerine yapılmıs son karedeki tır düsme sahnesi. benden kaçmaz
29-03-2007, 02:54:14
#8
Labidu
Misafir
Ayrıca tır denize uzak bir noktadan o şekilde denıze fırlayamaz.Direk yattıgını düşünürsek karaya yatar
29-03-2007, 02:56:06
#9
tolgahat
Üyeliği durduruldu
Araştırmacı gençlik diye ben buna derim işte
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler