• 26-02-2007, 21:47:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bizim arkadas var, ayni onu yapiyordu Izmirde, hepsi toplama motor... eylencesine yapiyorlar... zefk verior demekki... bide yaris falan yapiorlar parasina falan...
  • 26-02-2007, 21:48:15
    #11
    bide kaza olsa
    yamulurlar
  • 26-02-2007, 21:51:14
    #12
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide kaza olsa
    yamulurlar
    yamulmak ne kelime, kurtuluşları yok...

    bu arada; İHA ya yazıklar olsun.

    özendiriyor.
  • 26-02-2007, 21:51:21
    #13
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide kaza olsa
    yamulurlar
    kaza olduktan sonra kalan hangi parçaları yamulacak ?
  • 26-02-2007, 21:54:21
    #14
    Misafir
    Enteresan
  • 27-02-2007, 00:02:52
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tvde gormuştum antepde mı ne yarışıyorlarmış yaw
  • 27-02-2007, 00:56:54
    #16
    lısdeyken bızım arkadaslarda aynen boyle yarıslara katıolırlardı bır gun bı geldı motor yok
    yarısta kaybetmıs
  • 27-02-2007, 01:16:38
    #17
    Misafir
    olim simdi bir çekoslovak jawa olcak yada boyle aynı videodaki gibi puch ayakkabının okcesine demir perçin attırır gece yere surterdik 100 le kıvılcım cıkarırdık ayaklarım az yanmadı
  • 27-02-2007, 02:11:36
    #18
    Manyaklık paraylamı
    Antalya'dada çok var bu elemanlardan bir havalı gidiyorlarki artist hepsi altlarında honda var zannedersin