Ülkemde Her Şey Para :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ülkemde Her Şey Para :)
19
●
1.002
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Ülkemde Her Şey Para :)
1
2
3
15-08-2023, 12:47:17
#1
CGLR
Yok sağ ol demek bile 18 TL olmuş : )))
15-08-2023, 12:48:18
#2
JaimeLannister
Kurumsal PLUS
alşsglşjasgqwjogpqwougqlgasşljgpq adamlar zorla promosyon aldırıyor
15-08-2023, 12:48:30
#3
v4r1able
15-08-2023, 12:48:34
#4
Hin
Ahahaha... Konusunu açmak da 20 TL. IBAN göndereyim hocam.
15-08-2023, 12:49:35
#5
Misafir
lorxy
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
15-08-2023, 12:49:44
#6
levent2934
2 tl daha koyunda bi kola için hocam
15-08-2023, 12:50:00
#7
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yemekten vazgeçmenin ücretini de alır bunlar demedi deme
15-08-2023, 12:50:25
#8
sfurkanoven
Agam bizimle eylenir 😊
15-08-2023, 12:50:40
#9
mersan
Ben olsam 2 TL farkla Pepsi 330 ml alırdım. Fakiriz ama salak değiliz 😂😂😂
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler