• 15-08-2023, 12:47:17
    #1
    Yok sağ ol demek bile 18 TL olmuş : )))

  • 15-08-2023, 12:48:18
    #2
    Kurumsal PLUS
    alşsglşjasgqwjogpqwougqlgasşljgpq adamlar zorla promosyon aldırıyor
  • 15-08-2023, 12:48:30
    #3
  • 15-08-2023, 12:48:34
    #4
    Ahahaha... Konusunu açmak da 20 TL. IBAN göndereyim hocam.
  • 15-08-2023, 12:49:35
    #5
    • lorxy
    lorxy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-08-2023, 12:49:44
    #6
    2 tl daha koyunda bi kola için hocam
  • 15-08-2023, 12:50:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yemekten vazgeçmenin ücretini de alır bunlar demedi deme
  • 15-08-2023, 12:50:25
    #8
    Agam bizimle eylenir 😊
  • 15-08-2023, 12:50:40
    #9
    Ben olsam 2 TL farkla Pepsi 330 ml alırdım. Fakiriz ama salak değiliz 😂😂😂