Çay olmus 80 tl - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çay olmus 80 tl
14
●
600
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Çay olmus 80 tl
1
2
18-05-2022, 13:20:16
#1
Bodur
Bilgisayar alcam pazarlık ediyorum adam gelmis cay 80 tl diyor 😂😂 tamam da kardesim çay ne alaka ben senden çay mı alıyorum milletimiz gercekten de herdefasında cok sasırtıyor beni 🇹🇷
18-05-2022, 13:21:32
#2
MsyDijital
İyi en azından sabah kahvaltı bütçesini dökmemiş hocam
18-05-2022, 13:21:39
#3
OzanPsd
Doğru diyor ama
18-05-2022, 13:22:31
#4
ardakarakas
https://www.youtube.com/watch?v=lTU3zxD6AE4
18-05-2022, 13:22:45
#5
blap
Adam gayet haklı cebine girecek üç kuşurun derdinde her şey zamlanıyor. Adam çay olmuş 80 TL bunu nasıl 400 e vereyim demiş gayet haklı bir tepki.
18-05-2022, 13:23:19
#6
yetkinyazilim
Kurumsal Üye
Enflasyon var diyor yani
hiperenflasyon yaşayacağız yakindır
18-05-2022, 13:23:46
#7
Sebu
Kesinlikle haklı olduğunu düşünüyorum.
18-05-2022, 13:23:50
#8
Trevor
Arkadaşımız kasayı satıp çay alacak. Çok yerinde bir tepki
18-05-2022, 13:24:25
#9
shentaweb
Wordpress
Ekonomik duruma değinmiş. Evet, çay bile 80₺ olmuş. Bazı şeylerin indirimine gerek yok diyor 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler