• 18-05-2022, 13:20:16
    #1



    Bilgisayar alcam pazarlık ediyorum adam gelmis cay 80 tl diyor 😂😂 tamam da kardesim çay ne alaka ben senden çay mı alıyorum milletimiz gercekten de herdefasında cok sasırtıyor beni 🇹🇷
  • 18-05-2022, 13:21:32
    #2
    İyi en azından sabah kahvaltı bütçesini dökmemiş hocam
  • 18-05-2022, 13:21:39
    #3
    Doğru diyor ama
  • 18-05-2022, 13:22:45
    #5
    Adam gayet haklı cebine girecek üç kuşurun derdinde her şey zamlanıyor. Adam çay olmuş 80 TL bunu nasıl 400 e vereyim demiş gayet haklı bir tepki.
  • 18-05-2022, 13:23:19
    #6
    Kurumsal Üye
    Enflasyon var diyor yani hiperenflasyon yaşayacağız yakindır
  • 18-05-2022, 13:23:46
    #7
    Kesinlikle haklı olduğunu düşünüyorum.
  • 18-05-2022, 13:23:50
    #8
    Arkadaşımız kasayı satıp çay alacak. Çok yerinde bir tepki
  • 18-05-2022, 13:24:25
    #9
    Wordpress
    Ekonomik duruma değinmiş. Evet, çay bile 80₺ olmuş. Bazı şeylerin indirimine gerek yok diyor 😂