• 11-02-2022, 11:17:35
    #10
    Geçmiş olsun, adınıza üzüldüm.
  • 11-02-2022, 21:14:56
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde 150 liralık benzin nasıl bu kadar çabuk bitti onu anlamadım
    Kasımda alınan 150 liralık benzin
    Ben çok kullanmıyorum sanıyordum siz direkt ilişiği kesmişsiniz arabayla
    O benzinin son tüketim tarihi geçmiş zaten
  • 11-02-2022, 21:20:07
    #12
    850 ye depoyu doldurunca insan bi hoş oluyor
    Çok sıkıntı gerçekten