Nickin iyisini kaptım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nickin iyisini kaptım
62
●
5.534
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Nickin iyisini kaptım
1
2
3
4
5
6
Son
30-01-2022, 01:04:21
#1
NFT
Yeni davetle geldim. NFT'nin boşta olduğunu farkedince ekrana kafa atarak formumu onayladım. Bu bir avantaj olabilir mi? veya nasıl değerlendiririm?
30-01-2022, 01:05:19
#2
Quantum
Hoşgeldin. Kafana bir şey oldu mu?
30-01-2022, 01:05:37
#3
mertinko
Yeni olduğunuz çok belli, öncelikle kurallara göz atmak isteyebilirsin.
30-01-2022, 01:05:41
#4
osmcimen
Hoşgeldin
30-01-2022, 01:05:50
#5
Profesör
Se*it Çağlı Danışmanlık Şirketinde NFT Danışmanı olarak işe başlayabilirsiniz. Polis ve Maliye ile çok iç içe bir şirket, o yüzden içiniz rahat olsun. Ayrıca R10 içerisinde de çok popüler bir kişidir.
30-01-2022, 01:06:22
#6
NFT
Yanlış birşey mi yaptım? özür dilerim.
30-01-2022, 01:07:17
#7
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
artık forumda herkese 100 bin tl kişi başı dağtırsın..
Bende metaverse nickini alıp seni evlat olarak nüfusa kaydedeyim
Hoş geldin
30-01-2022, 01:07:21
#8
Kei
Burada kullanıcı adının bir önemi yok
30-01-2022, 01:08:11
#9
Misafir
Sayın
@
NFT
;
@
Volt
; size davet atmış ve gelir gelmez hesaptan +trade verilmiş bana multi hesap gibi geldi
@
Report
;
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler