• 30-01-2022, 01:04:21
    #1
    Yeni davetle geldim. NFT'nin boşta olduğunu farkedince ekrana kafa atarak formumu onayladım. Bu bir avantaj olabilir mi? veya nasıl değerlendiririm?
  • 30-01-2022, 01:05:19
    #2
    Hoşgeldin. Kafana bir şey oldu mu?
  • 30-01-2022, 01:05:37
    #3
    Yeni olduğunuz çok belli, öncelikle kurallara göz atmak isteyebilirsin.
  • 30-01-2022, 01:05:41
    #4
    Hoşgeldin
  • 30-01-2022, 01:05:50
    #5
    Se*it Çağlı Danışmanlık Şirketinde NFT Danışmanı olarak işe başlayabilirsiniz. Polis ve Maliye ile çok iç içe bir şirket, o yüzden içiniz rahat olsun. Ayrıca R10 içerisinde de çok popüler bir kişidir.
  • 30-01-2022, 01:06:22
    #6
    Yanlış birşey mi yaptım? özür dilerim.
  • 30-01-2022, 01:07:17
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    artık forumda herkese 100 bin tl kişi başı dağtırsın..
    Bende metaverse nickini alıp seni evlat olarak nüfusa kaydedeyim
    Hoş geldin
  • 30-01-2022, 01:07:21
    #8
    Burada kullanıcı adının bir önemi yok
  • 30-01-2022, 01:08:11
    #9
    Sayın @NFT; @Volt; size davet atmış ve gelir gelmez hesaptan +trade verilmiş bana multi hesap gibi geldi @Report;