Mizah anlayısı; kufurlu ve kufrun yanında Bismillah dıye ıkı farklı kelımeyı bır araya getırmek degıldır. Bu mızah degıl apacık sapıklıktır. R10da bunu mızah olarak goren ınsanları gorunce uzulmemek elde degıl.
"Mizah, hayatın güldürücü yönünü ortaya çıkaran sanat türüdür. İnsanı gülmeye sevk eden resim, karikatür, konuşma ve yazı sanatıdır. Mizah eserleri sadece şaka, güldürme maksadıyla söylenip, yazılıp, çizildiği gibi belli fikirleri ifade etmek için de ortaya konulabilir."
Ben komik olduğunu düşünüyorum.