• 04-01-2008, 17:25:20
    #10
    budur, TV gençliği . Ahlak kavramı kalmamış bir toplum.
  • 04-01-2008, 17:34:15
    #11
    Benim forumada birisi koymuş ohaaaaa dedim
  • 04-01-2008, 17:37:38
    #12
    vay zıbıdı vay
  • 04-01-2008, 23:04:44
    #13
    Ulan bunlar büyüse dağa kerkinir bea :S
  • 05-01-2008, 00:11:28
    #14
    Daha neler göreceğiz...
  • 05-01-2008, 00:13:42
    #15
    yuh yaw bunlar büyüyünce nolacak