Anket R10 Hangi Takımlı
Toplam Katılımcı Sayısı: 271
R10 Hangi Takımlı
Beşiktaş
%23,99 (65 Oy)
Fenerbahçe
%30,26 (82 Oy)
Galatasaray
%31,73 (86 Oy)
Trabzonspor
%5,90 (16 Oy)
Diğer (Mesajda belirtiniz)
%8,12 (22 Oy)
  • 16-05-2009, 03:40:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce böyle bir anket yapıldımı bilmiyorum ama hiç görmedim. Daha önce açıldıysa bu anket şimdiden özür dilerim.
  • 16-05-2009, 03:57:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karşıyakalıyım
  • 16-05-2009, 03:59:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçe
  • 16-05-2009, 04:07:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beşiktaş
  • 16-05-2009, 04:22:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçe
  • 16-05-2009, 04:39:01
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ekmek spor.
    Takım tutmuyorum. Babam yüzünden futboldan iğreniyorum.
    Tükiye bir yana Almanya, İngiltere, Fransa vs vs bir sürü ülkenin liglerini takip ediyor.
    Sürekli olaral maç özetleri, maçlar, spor programları olmadı fbtv, bjktv, gstv izliyor.
    Kendimi bildim bileli böyledir. Bu yüzden futboldan nefret ediyorum.
    Basketbol izlemeyi severim ama Amerika olursa.
    Amerika'lılar işin hakkını veriyorlar. İzlemesi zevkli oluyor.
  • 16-05-2009, 04:43:39
    #7
    Galatasaray

    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basketbol izlemeyi severim ama Amerika olursa.
    Amerika'lılar işin hakkını veriyorlar. İzlemesi zevkli oluyor.
    Aynen.
  • 16-05-2009, 05:05:25
    #8
    Galatasaray
  • 16-05-2009, 05:10:47
    #9
    Galatasaray.