Freelance Logo & Web Sitesi Yapılır.
6
●883
- 01-11-2006, 21:35:09Üyeliği durdurulduValla ben yapilan bannerin kalitesine hayran kaldim,20 dakika önce tanistik msn de iki tane banner yapti ve cok süperdi,tekrar kendine cok tesekkür ederim ve tüm banner islerimi bundan böyle onunla yapacagim.Isini iyi yapanin heryerde her zaman reklamini yaparim,yapmaliyizda...