• 25-10-2006, 15:51:15
    #1

    Logo ve Web Tasarımı yapılır..

    Fiyat Bilgilendirmeleri için ilgilenenler pmlesin : )
  • 29-10-2006, 22:47:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    YORUM : Hızlı bir arakdaş anında ihtiyacıma cevap verdi. Fiyat/Performans olarak tavsiye ederim. Umarim hep boyle devam eder.
  • 29-10-2006, 22:59:31
    #3
    Teşekkür ederim arkadaşım...
  • 29-10-2006, 23:01:07
    #4
    pm attım cevaplarsan sevinirim
  • 29-10-2006, 23:04:01
    #5
    Cevaplandı Enver Bey..
  • 01-11-2006, 21:35:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Valla ben yapilan bannerin kalitesine hayran kaldim,20 dakika önce tanistik msn de iki tane banner yapti ve cok süperdi,tekrar kendine cok tesekkür ederim ve tüm banner islerimi bundan böyle onunla yapacagim.Isini iyi yapanin heryerde her zaman reklamini yaparim,yapmaliyizda...
  • 01-11-2006, 21:37:02
    #7
    Teşekkür Ederim..




    Kampanya Bitmiştir. Bilginize Katılanlara Teşekkürler.