• 03-12-2008, 20:42:35
    #19
    pm alabilirmiyim ?
  • 04-12-2008, 12:38:02
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm'ler gönderildi.satış devam ediyor
  • 04-12-2008, 12:44:28
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bi' özel mesaj da ben alabilir miyim ?
  • 04-12-2008, 14:13:06
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fazla link çıkışı olamayacaksa bende pm alabilirmiyim
  • 04-12-2008, 19:47:11
    #23
    p.m rica ediyorum
  • 05-12-2008, 11:32:39
    #24
    pm'ler gönderildi.satış devam ediyor
  • 05-12-2008, 23:35:19
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alabilirmiyim.
  • 06-12-2008, 03:17:16
    #26
    bir ben pm alamadım
  • 06-12-2008, 14:51:59
    #27
    gönderdim pm'leri. şu an kalan slot: 15