• 21-01-2008, 01:13:46
    #1
    1-Adres satırına "about:config" yazın ve enter deyin..

    2-Listeden aşağıdaki iki girişi bulun ve girişlerin üzerine sağ tıklayarak değeri değiştir diyerek true yapın...(her ikisin de de yapın)
    "network.http.pipelining"
    "network.http.proxy.pipelining"

    3-Şimdi "network.http.pipelining.maxrequests" girişini bulun ve yine değeri değiştir diyerek 30 yazın...(yani sayfa açılırken daha çok istek yapacak sayfaya 60 yaparsanız uçar tabi

    4-Son olarak sayfada sağ tıklayın ve yeni>integer diyerek "nglayout.initialpaint.delay" adında bir giriş oluşturun...Dğerini de 0 olarak ayarlayın

    kopy pastedir onu sölim
  • 21-01-2008, 01:15:12
    #2
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Denenmişmidir veya en azından denedinizmi?
  • 21-01-2008, 01:22:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    denedim sanki biraz hızlanma var ama bilemiyorum
    telekom ne kadar uğraşsada bize adam gibi hizmet vermedikden sonra ff'yi uçursan kaç yazar ?
  • 21-01-2008, 01:26:49
    #4
    Misafir
    Baya hızlandı bende..
  • 21-01-2008, 02:33:07
    #5
    pardon yazmayı unuttum ben denedim kesinlikle hızlanıyor deneyin görün
  • 21-01-2008, 02:43:21
    #6
    ewet hızlandı daha önce forumda verildi

    https://www.r10.net/firefox/102062-fi...ff-ucurun.html
  • 21-01-2008, 03:49:08
    #7
    görmedim pardon
  • 21-01-2008, 03:54:46
    #8
    Kurumsal PLUS
    Döküman için çok teşekkürler. Önceden verilmiş ama ben görmemiştim. Gerçekten ff de gözle görülür bir hızlanma var şu anda.

    İyi çalışmalar...
  • 04-03-2008, 00:50:48
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    %100 Hızlanma Var Teşekürler...