• 02-10-2010, 13:33:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sizi msn ye ekledim 3 kez konuşmaya çalıştım cevap gelmedi?? profil fiyatlarını ÖM ile bildiriseniz değerlendirelim....
  • 02-10-2010, 15:09:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi msn ye ekledim 3 kez konuşmaya çalıştım cevap gelmedi?? profil fiyatlarını ÖM ile bildiriseniz değerlendirelim....
    bnm msn açık oluyor karşılaşamıyoruz. msn niz kanisti_kanisti değil mi .