• 24-07-2023, 21:46:11
    #1
    Selam dostlar abonelik banada gelmiş ilk kartı eklemeye çalıştım reddedi sonra başka kart ekledim onayladı fakat, 27 TL çekip geri iade etti problem nedir tam olarak?

    dolar hesabıylamı ödeme yapmam gerekiyor?
  • 24-07-2023, 21:48:03
    #2
    Bende de reddetmişti papara ile denedim oldu.
  • 24-07-2023, 21:50:18
    #3
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de reddetmişti papara ile denedim oldu.
    Tamamdır şimdi bendede oldu ödemeyi çekti onay istiyor şimdide ne kadar sürede onaylanıyor acaba hocam.
  • 24-07-2023, 21:52:38
    #4
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır şimdi bendede oldu ödemeyi çekti onay istiyor şimdide ne kadar sürede onaylanıyor acaba hocam.
    Resimler düzgünse, arşivde selfie fotoğraflar felan varsa 1 saati hiç geçmez diyebilirim 2 kez onay aldım.
  • 24-07-2023, 21:55:19
    #5
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimler düzgünse, arşivde selfie fotoğraflar felan varsa 1 saati hiç geçmez diyebilirim 2 kez onay aldım.
    Hocam peki bu dedikleri gibi canlı bir facebook çalışanı ile asistanla sohbet edebiliyor musun? Problemleri çözüyor mu?
  • 24-07-2023, 21:57:40
    #6
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki bu dedikleri gibi canlı bir facebook çalışanı ile asistanla sohbet edebiliyor musun? Problemleri çözüyor mu?
    O zaten normalde de facebook'ta da var ki hocam yıllardır. Değişen bir şey yok. Sadece dediklerine göre mavi tikli olduğun için öncelik veriyorlardır. Sıra falan çok beklemiyorsundur.
  • 24-07-2023, 21:59:04
    #7
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaten normalde de facebook'ta da var ki hocam yıllardır. Değişen bir şey yok. Sadece dediklerine göre mavi tikli olduğun için öncelik veriyorlardır. Sıra falan çok beklemiyorsundur.
    Hocam o sadece reklam desteği veriyorlardı şimdi canlı sohbet hattı varmı bağlanabileceğimiz?

    teşekkürler yanıtlar için.
  • 24-07-2023, 22:00:25
    #8
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o sadece reklam desteği veriyorlardı şimdi canlı sohbet hattı varmı bağlanabileceğimiz?

    teşekkürler yanıtlar için.
    Reklam desteği harici de destek veriyorlar. Zamanında hesabım çalındığında canlı destekle irtibat kurmuştum. Yıllar oluyor tabi. Şuan bilmiyorum ama devam ediyordur diye düşünüyorum.

    Rica ederim. İyi forumlar.
  • 27-07-2023, 22:43:49
    #9
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaten normalde de facebook'ta da var ki hocam yıllardır. Değişen bir şey yok. Sadece dediklerine göre mavi tikli olduğun için öncelik veriyorlardır. Sıra falan çok beklemiyorsundur.
    Hocam merhaba bu meta verified bendede açk aylık olarak rozet içinmi para istiyorlar?