Kart ekledikten sonra devre dışı sorunu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kart ekledikten sonra devre dışı sorunu
21
●
887
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Kart ekledikten sonra devre dışı sorunu
1
2
3
10-12-2021, 14:03:12
#10
Redlight
shadow5500 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kart bir sekilde ekleniyor da, reklamı gönderince de kısıt atıyor değişen yok yani..
Yeni eğitimlere 3000 tl hazırlamaya bailayalım
Hocam 3k hazırsa mesaj atabilirsin
.
10-12-2021, 14:20:29
#11
shadow5500
KelesMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 3k hazırsa mesaj atabilirsin
.
İroni yapmıştım ama, pazarlık sünnettir
10-12-2021, 15:26:48
#12
Redlight
shadow5500 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İroni yapmıştım ama, pazarlık sünnettir
Canın sağolsun hocam. Hadi benden bi kıyak 3500 olsun sana
. Malum dolar kuru felan 10 dakika önce zam geldi 4k oldu fiyat. 500 benden olsun
10-12-2021, 15:27:28
#13
jarmenso
Hesabınızda provizyon kadar para olsun rekla hesabidyaz yerine reklam id yazıp enter basın sorun cözülecektir
https://www.facebook.com/payments/ri...T_NOTIFICATION
10-12-2021, 15:39:34
#14
kangaro2
Üyeliği durduruldu
Yorumun için teşekkürler hocam özele bakarmısn
10-12-2021, 15:51:56
#15
jarmenso
kangaro2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yorumun için teşekkürler hocam özele bakarmısn
Çektiği provizyonu iade etmez ilk fatura olarak görür 2. faturaya geçer bunu da belirteyim
10-12-2021, 15:59:58
#16
melisa27
Bu 150 muhabbete hala devam ediyor mu ya
10-12-2021, 16:35:33
#17
Abdullah07
KelesMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 3k hazırsa mesaj atabilirsin
.
Bol reklamlar =)
10-12-2021, 17:01:11
#18
sarilacivert35
Reklamı açıyoruzda 150 göremedik daha
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler