• 10-08-2021, 11:57:48
    #1
    Merhaba,2006 veya 2007 de açılmış bir hesabım var bayağıdır da kapalı arada girip bakıyorum.Hesap sessizce duruyor satmaya kalkışsam ne eder acaba?
  • 10-08-2021, 12:38:44
    #2
    Ben satın alırım hocam. Ama girince kilitleniyor nedense baskasindanda almaya calistim ama girince kilitlendi
  • 10-08-2021, 12:42:42
    #3
    bir arkadaşım 50 tlye satmıştı büyük ihtimal piyasasıda öyledir diye düşünüyorum.
  • 10-08-2021, 12:50:05
    #4
    2006 ile 2015 'de açılmış bir profilin değeri gözümde aynı lakin 50 TL veren çıkacaktır.
  • 10-08-2021, 13:05:03
    #5
    2007 25-35 TL
    2006 50-100 TL

    Piyasa bu şekildedir
  • 10-08-2021, 13:43:06
    #6
    Teşekkürler arkadaşlar.Amacım satmak değildi merak ettim.Ama çok bir değeri de yokmuş dursun hatıra olarak. : )