• 23-02-2020, 14:10:09
    #10
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah hocam. ben her 5-6 reklama aynı görseli kullanıyordum ve hep aynı linki kullanıyorum. kullanıcı adını mı değiştireyim size
    Pm den yaz bana sana uzun link nasıl oluşturacağını anlatıyım
  • 23-02-2020, 14:11:41
    #11
    Arkadaş yardım istemiş, ücret karşılığı istese şu ücreti veririm vs derdi, sözüm meclisten dışarı her konuya balıklama atlayıp laf yetiştirme peşinde olan arkadaşların gerçekten amaçlarını anlamıyorum..
  • 23-02-2020, 14:20:00
    #12
    Metcn7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm den yaz bana sana uzun link nasıl oluşturacağını anlatıyım
    @Metcn7; hocam whatsApp'tan yardımcı oluyor, teşekkürler.
  • 23-02-2020, 14:22:18
    #13
    Seçilen hedef kitle yanlıştır . Veya doğru olsa bile bu harcamaları yaparken senin ürünlerine ilgisi olanlar denk gelmemiştir. İlgili olsa bile belki seni görmeden önce başka bir yerden sipariş verdi ama parası bitti . Seni takibe almış olabilir bugün verdiğin reklam için 1 hafta sonrada dönüş alabilirsin böyle bir durum olduysa . Çeşitli bir çok etken olabilir . Reklamları canlı yayında satış yapanlar için kullanıyorum şuanda hedef kitleleri çok yüksek olarak ayarlıyoruz ama hergün çok çok iyi satışlar olmayabiliyor bazen reklam parasını çıkartıyor bazen çok iyi müşteriler denk geliyor kar oranı yüksek oluyor . Ama o gün reklamda görüp takibe alan 10 gün sonra sipariş veren kişide olabiliyor . Ticaret biraz şans ve sabır işi. Tüm bu yorumları butik yazdığın için giyim sattığını düşünerek yazdım . Başka birşeyse yazdıklarım geçerli olmayabilir .
  • 23-02-2020, 14:27:39
    #14
    crazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçilen hedef kitle yanlıştır . Veya doğru olsa bile bu harcamaları yaparken senin ürünlerine ilgisi olanlar denk gelmemiştir. İlgili olsa bile belki seni görmeden önce başka bir yerden sipariş verdi ama parası bitti . Seni takibe almış olabilir bugün verdiğin reklam için 1 hafta sonrada dönüş alabilirsin böyle bir durum olduysa . Çeşitli bir çok etken olabilir . Reklamları canlı yayında satış yapanlar için kullanıyorum şuanda hedef kitleleri çok yüksek olarak ayarlıyoruz ama hergün çok çok iyi satışlar olmayabiliyor bazen reklam parasını çıkartıyor bazen çok iyi müşteriler denk geliyor kar oranı yüksek oluyor . Ama o gün reklamda görüp takibe alan 10 gün sonra sipariş veren kişide olabiliyor . Ticaret biraz şans ve sabır işi. Tüm bu yorumları butik yazdığın için giyim sattığını düşünerek yazdım . Başka birşeyse yazdıklarım geçerli olmayabilir .
    Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam. Şuanda @Metcn7; hocam whatsapptan yardımcı oldu onları deneyip buradaya olumlu olumsuz yazarım. herkese teşekkürler.
  • 23-02-2020, 18:05:14
    #15
    Arkadaşlar yardım etmek istemeyen yazmayabilir. @Reims; hocam sizde yardımlarınızı tek konu altından isteyin.
  • 25-02-2020, 19:58:17
    #16
    farkı çözüm önerebilecekler varmı ?
  • 26-02-2020, 03:28:18
    #17
    Dostum basit düşünsen bizde e ticaret yapıyoruz 10 farklı ürüne reklam açıyoruz.
    Dediğin bütçelerin çok üstünde , 10 üründen 2 si 3 ü satıyor.
    Satıyor dediğimde 20 30 tl 1 sipariş alırsak satabilir, 10 20 tl arası alırsak satar diyoruz
    Kabul edersin ki her üründe satmıyor.

    Ayrıca 150 tl lik reklamlarla açıyorsun dönüşüm açsan pixelin devamlılığı yok 1 reklamın 2 3 4 gün dönsün 500 1 k harcat bak satıyor mu satmıyor mu.
  • 26-02-2020, 08:49:12
    #18
    Tan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum basit düşünsen bizde e ticaret yapıyoruz 10 farklı ürüne reklam açıyoruz.
    Dediğin bütçelerin çok üstünde , 10 üründen 2 si 3 ü satıyor.
    Satıyor dediğimde 20 30 tl 1 sipariş alırsak satabilir, 10 20 tl arası alırsak satar diyoruz
    Kabul edersin ki her üründe satmıyor.

    Ayrıca 150 tl lik reklamlarla açıyorsun dönüşüm açsan pixelin devamlılığı yok 1 reklamın 2 3 4 gün dönsün 500 1 k harcat bak satıyor mu satmıyor mu.
    Forumda konuyu görenler pm atiyor ayni sorun bendede var çözebildin mi yardim et diye. Demekki benim reklamimda sorun yok genel bir sorun var sanirim.
    bu arada yorumunuz icin tesekkler.