• 29-09-2014, 18:11:14
    #1
    r10 moderatörune guvenmelimiyim
  • 29-09-2014, 18:16:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dedene bile güvenme , facebook sayfanı çalabilir
    sen bu oyunu bozarsın
  • 29-09-2014, 18:16:29
    #3
    sabanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 moderatörune guvenmelimiyim
    Tarafsızlar, niçin böyle konu açtınız acaba...
  • 29-09-2014, 18:17:24
    #4
    güven.
  • 29-09-2014, 18:17:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ne için güven?
  • 29-09-2014, 18:18:12
    #6
    muhabbeti bilmiyorum ama moderatörler tanıdık güvenilir kişiler arasından seçiliyor.

    Kendini belli eden kişilik sahibi ismi cismi belli olan kişilerdir. ama bi laf var bu devirde babana bile güvenmiyeceksin karar senin
  • 29-09-2014, 18:18:25
    #7
    Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin.
  • 29-09-2014, 18:20:43
    #8
    Hangi konuda çalışma yapacaksan artık söylediğin kişi kimse eğer, o konudaki referanslarını dikkatle inceler ve ona göre iş yaparsın. Moderatörler forumda gönüllü kişilerden oluştuğu için, ticari itibarlarını zedeleyecek iş yapmazlar. Benim düşüncem bu.
  • 29-09-2014, 18:22:12
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu yeni moda oldu heralde 1-2 aylık üyeler gelip bu tarz konular acmaya basladi. Ben bu tarz konularin amacli acildigini dusunuyorum.

    Bir algi operasyonu seziyorum.