• 05-07-2014, 02:13:53
    #1
    Merhaba,

    Kendimi kısaca tanıtayım ;

    Facebook Programlama kitabının yazarıyım. Finansbank, Kale, Mavi Jeans, Park Bravo, Avon, Pizza Pizza, Modanisa, Lipton, Calve vs gibi büyük firmalara facebook uygulamaları yazmış biriyim. Bu konudaki tecrübeme güveniyorum.

    İhtiyacınız olan facebook uygulamalarınızı olabilecek en kaliteli şekilde yazar, yayınlarım. İhtiyacınız halinde PM aracılığı ile irtibata geçebilir telefon numarası isteyip iletişim kurabilirsiniz.
  • 05-07-2014, 17:57:34
    #2
    mesajım bulunsun. ilerde çalışmayı düşünüyorum
  • 05-07-2014, 19:26:23
    #3
    vakfikebirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun. ilerde çalışmayı düşünüyorum
    Tabiki.
  • 06-07-2014, 06:31:59
    #4
    erknkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kendimi kısaca tanıtayım ;

    Facebook Programlama kitabının yazarıyım. Finansbank, Kale, Mavi Jeans, Park Bravo, Avon, Pizza Pizza, Modanisa, Lipton, Calve vs gibi büyük firmalara facebook uygulamaları yazmış biriyim. Bu konudaki tecrübeme güveniyorum.

    İhtiyacınız olan facebook uygulamalarınızı olabilecek en kaliteli şekilde yazar, yayınlarım. İhtiyacınız halinde PM aracılığı ile irtibata geçebilir telefon numarası isteyip iletişim kurabilirsiniz.
    telefon ve skype lütfen.
  • 08-07-2014, 17:58:04
    #5
    Arkadaşlar şunu özellikle belirtmek istiyorum. Beğeni kasma, bot kullanımı gibi özelliklerde uygulama yazmak istemiyorum. Daha çok tanıtım uygulamaları, soru cevap uygulamaları, anket ve kampanya uygulamalarınız için irtibata geçerseniz çok memnun olurum.
  • 11-07-2014, 14:03:35
    #6
    skype lütfen
  • 11-07-2014, 14:26:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    erknkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şunu özellikle belirtmek istiyorum. Beğeni kasma, bot kullanımı gibi özelliklerde uygulama yazmak istemiyorum. Daha çok tanıtım uygulamaları, soru cevap uygulamaları, anket ve kampanya uygulamalarınız için irtibata geçerseniz çok memnun olurum.
    bir uygulama için pm atıldı.
  • 11-07-2014, 16:30:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşa pm atıldı bakalım
  • 15-07-2014, 12:46:01
    #9
    Uygulamayıda siz mi açıyorsunuz İzinleri falan siz mi alıyorsunuz acaba ?
    Yoksa sadece tasarım ve paylaşım kısımlarını mı hazırlıyorsunuz ?