Bu nedir ya ? Yazık günah. Emeğimize yazık günah. Bu sayfada günde 10 paylaşım yapıyoruz ve kaliteli paylasım yapmaya calıstıgımız için 10 paylaşım yapıyoruz. Apaçi sayfalar gibi 15 dakikada bir paylaşım da yaparız ama derdimiz sayfayı ve sayfanın üyelerini belli bir seviyenin üzerinde tutmak.
3-4 ay önce 120-130k beğenim varken sayfadaki paylaşım minimum 25k ulaşım görüyodu. Sayfadan bahsedenler 2 milyon seviyesinde oluyodu. Bir de bu duruma bak. Ekmeğimizle oynuyorlar resmen nedir bu sacmalık ya ? Bir paylaşımı promote edeyim diyosun ev parası istiyolar nerdeyse.
Böyle devam edeceklerse söylesinler satalım sayfayı olsun bitsin.