• 12-07-2010, 18:36:06
    #28
    iyi para verdim ama alamadım,
    açık artırmaya girmeden register firmasında ya da önceki sahibinde kaldı.
  • 12-07-2010, 20:09:03
    #30
    Status:ADDPERIOD Sanırım ödeme aşamasında şu an...
  • 12-07-2010, 20:51:55
    #31
    Alıntı
    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.
    Engellenmiş daha önce sanırım
  • 18-07-2010, 15:17:40
    #32
    bunu kim, nasıl almış anlamadım hala?

    namejet ve snapnames'den backorder yapmıştım. bunlara rakip mi geldi?
  • 18-07-2010, 15:23:05
    #33
    alan kişinin whois bilgisine email atarak satın alabilirsiniz
  • 19-07-2010, 19:57:04
    #34
    ben alan kişinin nasıl aldığını merak ediyorum.