• 23-12-2007, 21:27:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Alantron backorder'i kullanan oldumu ? ve domaini alabildimi?
  • 31-12-2007, 20:18:24
    #2
    Backorder işlemi başlattım bakalım sonuç ne olucak,sonucu bildiririm..
  • 01-01-2008, 01:36:14
    #3
    Boşuna umutlanmayın backorder diye, backorder değil cacık yapıyorlar.
  • 01-01-2008, 23:46:04
    #4
    Bende kullanmayı düşünüyorumda maksat paramı türklere gitsin onun için bi sorayım dedim..
  • 03-01-2008, 18:45:57
    #5
    ben kullandım domaini de aldım !
  • 04-01-2008, 10:24:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende yaptım bakalım bende sonucu bildiririm.
  • 04-01-2008, 11:04:31
    #7
    3 karakterli bir .com uzantıya yapsanıza yada pr4 veya pr5 domaine görelim.
  • 04-01-2008, 22:00:33
    #8
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 karakterli bir .com uzantıya yapsanıza yada pr4 veya pr5 domaine görelim.
    kardeşim amacın neki senin ? alantronu kötülemekmi,yoksa milletin aklını çelmekmi,yoksa 2'sidemi ?

    Zaten alantronda backorder yapan adam alantronun alabileceği domainlere backorder yapıyor,sen neden böyle olumsuz yaklaşıyorsun ki ?

    İyi Çalışmalar
  • 04-01-2008, 22:08:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alantron'a backorder yapınca eğer Alantron o domaini alamayacaksa backorder yapmıyor.