• 04-01-2008, 23:23:59
    #10
    Alantron backorder'ı kaç kere kullandınız?(100 Domaine backorder yaptım)
    Backorder konusunda tecrübeleriniz ne?(pool hariç bütün firmaları kullandım ve aktif şekilde kullanıyorum)

    Sakalımız yokki sözümüz dinlensin.
  • 27-02-2008, 12:55:05
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonuçlar neler yeni kullananlar varsa yazabilirlermi alabildilermi domainleri felan ??
  • 28-02-2008, 15:29:50
    #12
    alamazlar .
  • 28-02-2008, 15:32:56
    #13
    ben denemiştim bir kere alamadılar.
  • 28-02-2008, 18:24:33
    #14
    triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben denemiştim bir kere alamadılar.
    Domain neydi ?
  • 28-02-2008, 18:27:16
    #15
    bulaşmayın.Benim 26 ytl backorder kredim duruyor hesaplarında.alamıyorlar.