• 18-12-2007, 22:14:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ala ala nasıl bırakmamışlar, bir tane bırakmamışlar ayıp etmişler en düşüğü 200-300 den gidiyor diyoruz adam bir tane kalmamış diyor

    Elimde 4-5 tane pr5 stok var uygun fiyata veririm sana pm at.

    elindeki stokların isimleri nelerdir kardeş...? bizde talip oluruz inş.
  • 19-12-2007, 22:34:42
    #11
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ala ala nasıl bırakmamışlar, bir tane bırakmamışlar ayıp etmişler en düşüğü 200-300 den gidiyor diyoruz adam bir tane kalmamış diyor
    Elimde 4-5 tane pr5 stok var uygun fiyata veririm sana pm at.
    Dostum p.m.le bendede bir adet pr4 var dmoz kayıtlı ucuza vereceğim elimde bir sürü var uğraşacak vaktim yok az bir karla vereceğim öyle açgözlülük yok bizde...
  • 02-01-2009, 19:40:11
    #12
    ..................
  • 02-01-2009, 22:26:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Düşmez bunlar barcorder yapmışlardır kesin.
  • 03-01-2009, 15:56:55
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağolasın emeğine sağlık ama burdan bize bırakmazlar ya
  • 03-01-2009, 18:19:49
    #15
    ssessizgece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorum Olcakti arkdaslar acaba konu yeri Burasimi tam olarak biLmiyorum bilgilerinize ihtiyacim var. Namejet Ordaki Pr domainlerdenmı en cok acıkartırma rehabeti goruor Yoksa pendingdelete olcak domainlermi bırde. acik arrtirmaya giricek olan namejetteki domain ana sayfadamı gosterıolar yoksa alafabedik sııraya goremı orda pendingdelete kısmında nerden baksanız 12 bın kusur domain var bilgilernizi paylasirsaniz sevınırım..
    Öncelikle Türkçe'ni düzeltmeni temenni ediyorum.
    Gününe göre değişiyor hangi domanilerin rağbet gördüğü.
    Bu sayfadan düşecek domainleri görebilirsin.
    Sol tarafta açık arttırmaya çıkacak düşmemiş domainler, sağ tarafta ise "pendingdelete" konumundaki domainlerin listesi yer alıyor.
  • 24-05-2009, 16:33:41
    #16
    Platin üye
    Düşmezki bize Bırakmazlar :s
  • 24-05-2009, 17:29:49
    #17
    eski konuları hortlatmasak keşke
  • 28-05-2009, 15:39:59
    #18
    SiyahLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmezki bize Bırakmazlar :s
    arkadaşım neden konuyu hortlatıyorsun birkaç tanesini kontrol bile ettim bo yapıcaktım baktım domainler uzatılmış kıllandım konu tarihine bakayım dedim yıkıldım lanet olsun 5 dk gitti boşuna. hatta ovv şiit