• 22-05-2006, 13:35:12
    #1
    1-Hesabımıza giriyoruz. Domainsyazan yere geliyoruz açılan menude transfer get free mail'e Tıklıyoruz
    http://img160.imageshack.us/img160/7492/15wq2.jpg

    2- Transfer edeceğimiz domainin Kilidini karşı tarafa açtırdıktan sonra İşaretli kısıma domaini yazıp go diyoruz
    http://img160.imageshack.us/img160/4443/28kr.jpg

    3-
    Proceed To Checkout'a Tıklıyoruz
    http://img47.imageshack.us/img47/7338/37ga.jpg

    Bundan sonraki aşamalarda dikkatli olun 1 dolar gibi ekstra bir ücret ödeyerek şu veya bu diye kesinti yaptırmamak için Kutucuklara bakın ve Checkout U tıklayın.
    Karşı taraf
    Select the domain and click on "Transaction ID and Security Code Required" in the Status column. Then, enter the Transaction ID, xxxxxxxx, and Security Code, dghfdfghh, and proceed.
    Bu bilgiler, size verecek bunları gireceğimiz yere gitmek için aşağıdaki işlemleri yapıyoruz.

    Tekrar domaıns yazan yere geliyoruz açılan menude my domain names e tıklayıp bir sonra ki resime geçiyoruz.

    http://img47.imageshack.us/img47/7594/45ry.jpg

    5 Açılan panel bizim domainlerimizin olduğu kısım. Yukarıda işaretlediğim yerde domain names yazan yere geliyoruz bir menu açılıyor.Ordanda pending domain transfers yazan yere tıklıyoruz ve bir sonraki resime geçiyoruz.
    http://img47.imageshack.us/img47/8937/54jx.jpg

    6 Buradada Transaction ID ve Security Code u gireceğimiz kısım var ortadaki bölme.Yazdıktan sonra olay bitmiştir hayırlı oldsun.
    Not: Şu an buradaki domainde ben girdiğim için hesaba aktarma evresinde bu yüzden pending current registar yazıyor.

    http://img47.imageshack.us/img47/6295/61go.jpg
  • 24-05-2006, 17:27:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Saol bide domain almayı anlatan olsa iyi olur hiç almadım hep bi arkadaşa aldırıyorum
  • 24-05-2006, 17:38:48
    #3
    Bu akşam reglicem bir tane anlatırım
  • 11-12-2006, 17:04:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    burda godaddy den mi bir başkasına transfer yapıyoruz yoksa başka bir şirketten godaddy e mi ?
  • 11-12-2006, 17:38:57
    #5
    minikhacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda godaddy den mi bir başkasına transfer yapıyoruz yoksa başka bir şirketten godaddy e mi ?
    başka bir şirketten godaddy e..
  • 12-12-2006, 20:31:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    peki godaddy den başka bir şirkete nasıl yaparız?
  • 22-12-2006, 16:24:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    godady den godady e nasıl transfer edebiliriz domaini?
  • 22-12-2006, 16:35:50
    #8
    Bunları uygula yeterli.



    **
    **
    **
    **

  • 22-12-2006, 16:45:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim