Sunucumdaki bazı problemlerden dolayı siteyi taşımam gerekiyor bu işlemi nasıl gerçekleştirceğim konusunda bi fikrim yok.

1) Şimdi bu myorderbox paneli var oraya girdim varsayılan ayarlara tıkladığımda 2 adet ns var oraya ben yeni sunucunun ns lerimi giricem?
2) Panelden Domain transfere tıkladım bi sayfaya yönlendirdi bi numara istedi yazdım domain adını yazdım son işleme geldim 15TL yazıyor.

Bunun esas olayı nedir bana birisi anlatırsa yeni sunucuya geçicem bu yüzden sıkıntıya girdik :S