• 22-07-2007, 16:11:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tüh ya yazık oldu :P
  • 22-07-2007, 16:16:09
    #11
    ben alcaktım
  • 22-07-2007, 22:46:57
    #12
    hehe satılmış.. Rep sistemi varsa bu sitede rep atsın bari
  • 26-07-2007, 18:39:10
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gitiş yazık oldu