• 09-12-2007, 23:49:14
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain bende, hasan bey msn'den iletişime geçerseniz devir sorun değil.
  • 12-12-2007, 11:16:18
    #11
    Allback kayıt ücreti devretmek istemediği için anlaşamadık. Herkese ilgisinden dolayı teşekkürler.
  • 12-12-2007, 22:22:36
    #12
    Misafir
    .com u zaten sende bence çokta önemli değil .net (başka projen varsa birşey diyemem
  • 13-12-2007, 10:03:24
    #13
    anlayışınıza teşekkürler, iyi çalışmalar.
  • 13-12-2007, 11:32:15
    #14
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .com u zaten sende bence çokta önemli değil .net (başka projen varsa birşey diyemem
    linkcenneti.net 'de kötü bir site olursa üzülürüm sadece..
  • 13-12-2007, 17:53:29
    #15
    Misafir
    EJDER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linkcenneti.net 'de kötü bir site olursa üzülürüm sadece..
    anladım sizde haklısınız.