• 14-09-2012, 17:23:19
    #19
    bvhbvh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaman zaman konu açıp ya daaçılan konulara dalıp isimtescil kötülemek modadır burda aldırma
    Milletin işi gücü yok, biri isimtescili sorsa da karalasak mı diyor yani? Bu tam anlamıyla saçmalık! Herkesin görüşüne saygılı olmak zorundasınız. Mahalleye gelen yoğurtçunun yoğurdunu siz beğenirsiniz, ben ekşi bulurum.

    İsimtescil adlı firmada yıllardır süregelen bir sorun var ki çok vahim. İsimtescil'den domain sorgulayan onlarca kişi, domainin aynı gün bir başkası tarafından tescil edildiğine şahit olmuştur. Hepsine tesadüf demek ahmaklık olur değil mi? Ayrıca isimtescil'e ait olduğu iddia edilen whois.com.tr adlı site geçtiğimiz aylarda hacklendikten sonra sorgulanan domainler için log tuttuğu ortaya çıkmıştı.
  • 14-09-2012, 17:29:07
    #20
    sddeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milletin işi gücü yok, biri isimtescili sorsa da karalasak mı diyor yani? Bu tam anlamıyla saçmalık! Herkesin görüşüne saygılı olmak zorundasınız. Mahalleye gelen yoğurtçunun yoğurdunu siz beğenirsiniz, ben ekşi bulurum.

    İsimtescil adlı firmada yıllardır süregelen bir sorun var ki çok vahim. İsimtescil'den domain sorgulayan onlarca kişi, domainin aynı gün bir başkası tarafından tescil edildiğine şahit olmuştur. Hepsine tesadüf demek ahmaklık olur değil mi? Ayrıca isimtescil'e ait olduğu iddia edilen whois.com.tr adlı site geçtiğimiz aylarda hacklendikten sonra sorgulanan domainler için log tuttuğu ortaya çıkmıştı.
    whois.com.tr isimtescil'e ait değil hocam yanlışınız var.

    O proje bizimisimiz.com.tr'ye ait. Bursalı bir firma. Ve dediğiniz gibi o site log tutuyor. Ancak isimtescil'in log tutuğunu zannetmiyorum. Zira denetime tabiler ICANN tarafında.
  • 14-09-2012, 18:23:56
    #21
    adamlar indirim yapmış mis gibi hala laf yapanlar var anlamıyorum ben. begenmedıysenız ılgılenmeyın arkadaş. 11.50 TL ye .com domain. Varmı daha ucuz bır yer çok bilenler?
  • 14-09-2012, 18:26:57
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Xeptor ve sddeniz tartışmanızı aranızda yapınız, konu içinde devam etmeniz halinde 1 er gün uzaklaştıracağım.
  • 14-09-2012, 18:31:23
    #23
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar indirim yapmış mis gibi hala laf yapanlar var anlamıyorum ben. begenmedıysenız ılgılenmeyın arkadaş. 11.50 TL ye .com domain. Varmı daha ucuz bır yer çok bilenler?
    valla onu bunu bilmem 50 tane domainim var tek sıkıntım dns ler geç yönleniyor,onun haricinde host vps v.s işine girmem sadece domain.
  • 14-09-2012, 18:35:01
    #24
    webex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla onu bunu bilmem 50 tane domainim var tek sıkıntım dns ler geç yönleniyor,onun haricinde host vps v.s işine girmem sadece domain.
    adamların işi ztn domain adı üstünde. bende sadece domain için kullanıyorum ve yıllardır herzaman domainleri ordan alırım sıkıntı yok. Bence insanları memnun etmek zor. Ya da çok fazla şey isteyeni.
  • 14-09-2012, 18:43:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    sddeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milletin işi gücü yok, biri isimtescili sorsa da karalasak mı diyor yani? Bu tam anlamıyla saçmalık! Herkesin görüşüne saygılı olmak zorundasınız. Mahalleye gelen yoğurtçunun yoğurdunu siz beğenirsiniz, ben ekşi bulurum.

    İsimtescil adlı firmada yıllardır süregelen bir sorun var ki çok vahim. İsimtescil'den domain sorgulayan onlarca kişi, domainin aynı gün bir başkası tarafından tescil edildiğine şahit olmuştur. Hepsine tesadüf demek ahmaklık olur değil mi? Ayrıca isimtescil'e ait olduğu iddia edilen whois.com.tr adlı site geçtiğimiz aylarda hacklendikten sonra sorgulanan domainler için log tuttuğu ortaya çıkmıştı.
    log tutsa bile dediğiniz doğru olsa bile bu domain satan en iyi firmayı karalamak için geçerli bir sebep mi? isimtescili domain hizmeti veriyor diye kullanıyorum ve türkiye işini ondan iyi yapan firma varsa gelsin yanıma.
  • 14-09-2012, 18:47:00
    #26
    bvhbvh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    log tutsa bile dediğiniz doğru olsa bile bu domain satan en iyi firmayı karalamak için geçerli bir sebep mi? isimtescili domain hizmeti veriyor diye kullanıyorum ve türkiye işini ondan iyi yapan firma varsa gelsin yanıma.
    Elbette yeterli bir sebep! Bu sıradan bir giriş çıkış logu değil beyefendi, sorgulanan domain logları.. Hangi amaçla tutulduğu ortada değil mi?
  • 15-09-2012, 00:04:17
    #27
    Kredi kartın limiti dolu, yatırıyım hiç olmadı 1-2 domain alırım. Türkiye merkezli firmaları desteklemek lazım. Geçmişte İsimtescil'de (3-4 sene önce) benimde sorunlarım oldu ama gene de alacağım en kısa sürede.