• 04-01-2011, 18:15:38
    #1
    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...una-kadar.html

    27 günü var .

    Buradan aldığım bedava dedicated 1 domain reg karşılığı vermek istiyorum.

    Domainleri godaddy güncel kampanyasından alabilirsiniz reg firmasına karışmıyorum.

    https://www.r10.net/1065398961-post125.html

    Buda birini versem olurmu sorusunun cevabı.

    iletişim pm.
  • 05-01-2011, 11:10:40
    #2
    Güncel.

    Godaddy 2$ kapmanyası bitmeden elden çıkarmak istiyorum. 26 günü kaldı.
  • 05-01-2011, 11:26:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Simdi domainleri aldım sana makinayı verdin ve ben bu Sunucuyu İllegal işlerde Kullandım Bunu hiç düşünmüyormusun ?
  • 05-01-2011, 11:29:22
    #4
    Host firmasına üye olucaksınız oradan transfer edicez.

    Yazmak için yazmayın konuyu oku önce bak alttaki postta hostçu ne demiş.
  • 05-01-2011, 19:25:28
    #5
    Güncel.
  • 05-01-2011, 19:28:59
    #6
    Bedavaya, hediye seklinde aldigin birseyin satisini yapman nekadar etik ? Ben o firma sahibinin yerinde olsam direk silerim hesabini.

    Iyi niyeti suistimal etmeye bayiliyor insanlar.
  • 05-01-2011, 19:32:28
    #7
    Benim şansım ve şansımı birşeyle takas etmek istiyorum oldumu ?

    Almıyacak böyle yorum yapmasın saçma saçma.
  • 05-01-2011, 19:33:26
    #8
    17 yasında abisi =) öğrenecek bu işleri bedava verildi 26 gunu kalmıs domain karsılıgında veriyor firma ya yazık gunah adam ugrastı onu kurdu sana teslım ettı belkıde uyumadı zaman harcadı bunun ıcınmı. bide sen onu sankı emek veya para harcamıs gıbı reg karsılıgında baskasına verıyorsun.
  • 05-01-2011, 19:34:28
    #9
    Sans degil bunun adi ya neyse

    Ben soylemem gerekeni soyledim, etik olup olmadigina diger uyeler karar verir

    Rasgele.