• 21-12-2010, 11:11:31
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Alınmış kurulmamış çok ücret çıkmaz ama sahibi ile görüşmek istiyorum E-posta attım yanıt alamadım Ersin Feyzioğlu bul beni
  • 21-12-2010, 11:19:38
    #2
    Az önce forumda mevcuttu konusu araştırma yap derim sol üst köşeden
  • 21-12-2010, 12:49:56
    #3
    aşağıdaki kullanıcıda solcu.net domaini olması lazım, bence o domain daha iyidir.
    fiyatta biraz çıkarsan bırakabilir.

    https://www.r10.net/members/49382-cagaba.html
  • 21-12-2010, 12:51:46
    #4
    kişinin adını ve soyadını bu şekilde konuda geçirmeniz çok yanlış.
  • 21-12-2010, 20:28:54
    #5
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşağıdaki kullanıcıda solcu.net domaini olması lazım, bence o domain daha iyidir.
    fiyatta biraz çıkarsan bırakabilir.

    https://www.r10.net/members/49382-cagaba.html
    o fiyatın çok çok çok üzerine çıkması lazım. solcu.com'u alsa daha ucuza alır bence
  • 22-12-2010, 15:55:09
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Org olması gerekiyor Örgüt anlamında, Network uyumsuz.
  • 23-12-2010, 16:08:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ? örgüt mü kurcaksın
  • 23-12-2010, 16:10:01
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ? örgüt mü kurcaksın
    güzel soru
  • 23-12-2010, 16:11:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    YURTSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Org olması gerekiyor Örgüt anlamında, Network uyumsuz.
    Saçma sapan düşünceler ile çıkmışsınız bir yola konuya arkadaşlar yorum dahi yazmayın bana kalırsa git düzgün bi işle uğraş ondan iyi unutma ülkesine faydalı olan herkese faydalı olur