• 10-01-2006, 19:04:23
    #10
    memnunum ama zamanında biraz sıkıntısını çektim.
  • 12-01-2006, 03:59:46
    #11
    yaşadığım sorunu unutmuşum

    ns1.domain.com u IPye yönlendiriyorum ama olmuyor. Nasıl Name Server yaratacağım ?

    A and CNAME Records da tanımlama hatasız gözüküyor fakat IPye yönlenmiyor.
  • 12-01-2006, 14:00:46
    #12
    Arkadaşım Aynısı Benim Başıma Geldi Parayı onaylamıyor diyor ama parayı çekiyor hesaptan.. !! napmam lazım..
  • 12-01-2006, 14:55:06
    #13
    Parayı cekip hizmet wermiyor weya daha cok para cekiyor ise bankanıza baswurmanız lazım onlar gerekli dilekceyi yolluyorlar

    ama 3-5 ytl sözü olmaz bir bardak soğuk su için