• 14-05-2006, 23:53:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gönderdim internal transferden accept edin lütfen.
  • 15-05-2006, 13:17:29
    Üyeliği durduruldu
    hangileri boş bizde alalım.
  • 15-05-2006, 13:29:25
    Üyeliği durduruldu
    Hangini verirsen alırım tabi kaldıysa
  • 15-05-2006, 13:38:30
    eurodns kullanıcı adın ne.
  • 14-06-2006, 21:25:18
    banada bitane verebilirmisiniz?
  • 14-06-2006, 22:16:05
    domain kaldıysa kalanları yazarmısınız ?? kaldıysa birtanede ben rica edeyim
  • 14-06-2006, 22:21:32
    Oldumu.Be

    Baskasida Olur Farketmez .
  • 14-06-2006, 22:22:34
    arkadaşlar son domaini geçen gün verdim kendime kullandığım birkaç tane kaldı boşa çıkarsa ancak verebilirim
    teşekkürler
  • 17-06-2006, 22:47:16
    kalan varsa bende alabilirmiyim