• 03-08-2006, 14:13:31
    Üyeliği durduruldu
    kaldıysa bende isterim ama niye beleşe verion sadaka yerinemi
  • 03-08-2006, 14:19:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalmadı bitti .. sadaka değil hediye..
  • 04-08-2006, 15:41:10
    .be uzantılı domainler bir ara bedavaydı ben de almıştım ama sadece 1 tane
    Salak Dönemimize denk geldi almadık 5-10 tane domain şimdi doya doya kullanırdık
  • 05-08-2006, 12:57:42
    Üyeliği durduruldu
    TroY duruosa gelsene.be verirmisin bana :P
    bunu biliodum keşke bedavayken bende alsaydım
  • 12-08-2006, 00:47:41
    Uff be kaçırmışız
    Sağlık olsun
  • 12-08-2006, 00:57:20
    Üyeliği durduruldu
    zaten o domainlerin bitmesine 3 ay kaldı ve bende de var 30 tane falan ama yönlendirmiyorlar dns yi.
  • 12-08-2006, 01:45:37
    Üyeliği durduruldu
    walla bu konu çok fazla durdu eskiyen konular içinbölüm olsa bence silinmeden çok
  • 14-08-2006, 13:54:08
    Üyeliği durduruldu
    ulan olacaktı ne olurdu. be diye domain alıp ağlıycam