• 14-07-2006, 20:40:22
    yokmu kısa bi ingilizce metin yazabilecek arkadaş
  • 15-07-2006, 15:35:36
    doktorlar.be lütfen
  • 15-07-2006, 16:13:58
    güzel çalışma tebrik ederimmm
  • 15-07-2006, 16:19:26
    Misafir
    Evet Kalanlari Tam olarak Yazarsaniz Seviniriz
  • 15-07-2006, 16:20:29
    Misafir
    Euro DNS Kullanici Ismim ReGuaL Bosta Varsa Banada Yollarmisiniz
  • 15-07-2006, 16:28:40
    usta bana da bir tane versne ne olursa olsun 1 domainim olsun da ilk defa
  • 15-07-2006, 18:06:57
    elinde ne kaldıysa olur banada verirsen sevinirim
  • 15-07-2006, 20:40:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kalmadı son 6 taneyi dün verdim onlar da yoktu ama transfer edilip geri dönenler gelmişti.
  • 16-07-2006, 12:11:25
    eğer geri dönen olursa bekliyorum troy