• 11-07-2006, 17:58:32
    Başka boş varsa ben de alabilrmiyim..
  • 13-07-2006, 13:00:28
    gencpaylasim kullancıı adım yollamanı bekliom peki ikinci domaini alabiliozmu
  • 13-07-2006, 13:17:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yolladım alamıonuz!
  • 13-07-2006, 13:40:40
    kabul ettim
  • 13-07-2006, 13:59:36
    Troy abi çok saol domainler için ama nedense benim resellerin dns lerini kabul etmiyor çözemedim sorunu ns1.indexdns.net ns2.indexdns.net girmeyi denermisiniz kendi panellerinizde kabul edecekmi
  • 13-07-2006, 14:05:55
    euro dns e mail atarsan düzeltiyorlar.
  • 13-07-2006, 14:37:33
    bendede varda nasıl bir email atıcaz
  • 13-07-2006, 15:53:55
    ben mail attım ama adam cevap olarak mailinden bişi anlamadım dedi ingilizcem pek iyi diilde varmı 2 satır metin hazırlayabilecek bi arkadaş
  • 14-07-2006, 14:08:42
    Üyeliği durduruldu
    Kalanlarıgöremedim tam olarak. Yazar mısın?