Merhaba şu an için süre bitti, başvuru sayısı 1 gözüküyor cüzdan 0, benimkisi 3 harfliydi muhtemelen gen tr olduğum için alamadım com tr olanlar benden önce almıştır ama heyecanıma yenik düşük 6 ay önce 289 TL olsa gerek attım ve ora da kaldı düne kadar bekleyen de gözüküyordu, şimdi gitti bakalım olacak mı, yoksa 26 ağustos'a kadar bekleyecek miyiz? Güzel bir tr alan adı aklıma gelirse değerlendiririm tabi ama yoksa pek uğraşmam gibi.
Sizden alanlar oldu mu? Merak içindeyim