• 11-03-2024, 18:36:58
    #10
    Uygun fiyatlı nereden kayıt edebilirim bilen var mı?
  • 11-03-2024, 18:43:09
    #11
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun fiyatlı nereden kayıt edebilirim bilen var mı?
    TürkTicaret şuan sanırım en uyguna veren firma 82.99 TL.
  • 11-03-2024, 18:44:34
    #12
    Arz talep.
    Aslında .com çok fazla telep gördüğü için rekabet var. Bir çok firma maliyetine hatta zararına satış yapıyor. Amaç müşteri portföyü oluşturmak, domaini bizde tutarsa hosting müşterimizde olur mantığı. Talep fazla olduğu için fiyat rekabeti pozitif yansıyor.
  • 11-03-2024, 18:55:38
    #13
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok 3 tane kağıt 😃
    4 tane .net yazan kağıt çıkarttım
  • 11-03-2024, 22:48:07
    #14
    domainlerin bu fiyatlarda olması aslında güzel bir durum en azından son yıllarda aradıgımız domaini rahatlıkca bulabiliyoruz ben dahil panelimizde en kotu 250 300 adet domain olurdu şimdi 10 adet den fazla tutmuyoruz
  • 11-03-2024, 23:55:09
    #15
    AKSOYOGLU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok tane 3 kağıt 👍🏻
    Kağıt tane 3 yok
  • 12-03-2024, 00:15:02
    #16
    bazı net domainler kelimeye daha çok yakışıyor.uyumlu olabiliyor.
  • 12-03-2024, 14:09:01
    #17
    PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net domainlerin bir şekilde daha üst sıralara kolayca çıkabildiği hakkında bir kaç yazı görmüştüm bence bu efsaneden dolayı da olabilir
    bu efsane değil tecrübelerim ile tescillidir.
    4 farklı uzantı arasında en çok hit aldıklarım net uzantılar oldu hep google domains kapandı kapanalı ekmeğimiz kesildi
  • 12-03-2024, 16:32:29
    #18
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu efsane değil tecrübelerim ile tescillidir.
    4 farklı uzantı arasında en çok hit aldıklarım net uzantılar oldu hep google domains kapandı kapanalı ekmeğimiz kesildi
    genel olarak bende net tercih ediyorum gerçekten hoş duruyor. Google ne kadar domain uzantılarının bir avantaj olmadığını söylesede ben pek inanamıyorum.