• 14-09-2022, 22:03:49
    FarukGokce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimizin güzel fikirleri oluyor umarım 1 değil 100 tanesi tutar hocam
    Umarım hepimizin tüm hayalleri, projeleri tutar.

    O kadar domain regledim, en zorları kabul edilmiş. Çokta önemsemediklerim hala onayda bekliyor. Bakalım ne kadarını alabileceğim.
  • 14-09-2022, 22:05:35
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım hepimizin tüm hayalleri, projeleri tutar.

    O kadar domain regledim, en zorları kabul edilmiş. Çokta önemsemediklerim hala onayda bekliyor. Bakalım ne kadarını alabileceğim.
    ben de 2 tane regle dim inşallah olursa benim de projem hosting üzerine 2 haneli aldım birde onaylarlar umarım
  • 14-09-2022, 22:06:55


    8 domain panele geldi. Metunic diğerlerine göre daha avantajlı gözüküyor.
  • 14-09-2022, 22:41:36
    TurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrı komik olan şey ise aylar önce (sanırım şubatda açıldı) ön sipariş fiyatını ödeyip 2-3 ay sonra yenileme ücreti ödeyecek olanlar
    Domain kayıt edilmedi ki, atıyorum Şubat'ta ön başvuru yapanlar bugün domain kayıt edilirse bidaha seneye yenileyecekler
  • 14-09-2022, 22:47:17
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    Farklı firmalardan domain ayırtanların suçu neydi...
  • 14-09-2022, 22:49:34
    Natro üzerinden sipariş ettiğim alan adı henüz işlemde değil natroya güvenmekle hata yaptık sanırım
  • 14-09-2022, 22:50:00
    Metunic'te başvurunuzu önsipariş(backorder) değilde birkaç gün önce yaptıysanız, bu başvurular Bekleyen başvurularda gözüküyor. Bu alanadları nic.tr kapandığından whois sorguları düzgün çalışmadığından dolayı aslında dolu domainlere başvuru yapıldı. Sonradan başvurduğum 2 alanadıda boş gözüküyordu ancak baktığım zaman 2 sitede aktif yayında olan siteler. Önsipariş lerin alınma oranları yüksek ancak bekleyen başvurularınız var ise alınma şansları daha düşük.

  • 14-09-2022, 23:24:04
    Kayıtta en hızlı Metunic galiba. 2 ay önceki ön sipariş olumlu, 2 gün öncekiler beklemede.
  • 14-09-2022, 23:36:31
    Metunic üstünden gelmeye başladı
    diğer firmalarda daha tık yok