• 23-10-2008, 03:39:36
    #1

    Şans eseri böyle birşey gördüm ben bir tane sipariş ettim hala gelmedi bilgiler kampanyaya ait pek fazla bilgi bulamadım sitesinde ama denemeye değer diyerek bir tane sipariş ettim.
    1&1 Internet Inc. - Web Hosting Services and Domain Name Registration
  • 23-10-2008, 04:21:09
    #2
    *Domains
    Başka şekilde satın alınmadıkça sipariş tarihinden 12 ay sonra sizin çıkarınız için otomatik yenilenir.

    Böyle bir şey yazıyor. Alanların aklında olsun. Bir de süreli kampanya yapmışlar. Son 3 gün.
  • 23-10-2008, 14:08:06
    #3
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Şans eseri böyle birşey gördüm ben bir tane sipariş ettim hala gelmedi bilgiler kampanyaya ait pek fazla bilgi bulamadım sitesinde ama denemeye değer diyerek bir tane sipariş ettim.
    1&1 Internet Inc. - Web Hosting Services and Domain Name Registration
    2 tane aldım ordan bedava ama 1 günden önce domainler aktif olmuyor.Ns değiştirme süresi en az 12 saat sürüyor.En güzel yani tranfer kodunu panelde görebilmek bu şekilde transfer işlemi kolay.
  • 23-10-2008, 14:09:35
    #4
    İkinci yıl yenileme ücretide 6.99 $ mış
  • 23-10-2008, 14:13:07
    #5
    ben siparişi tamamlayamadım
  • 23-10-2008, 14:14:22
    #6
    açılmıştı bu konu. pek güvenilir değilmiş sanırım, cc bilgileri falan isteniyormuş..

    https://www.r10.net/domain/232910-biz...ak-bedava.html
  • 23-10-2008, 14:16:29
    #7
    haydi hücuum tr ipleri banlanır
  • 23-10-2008, 14:19:48
    #8
    1and1, 1und1 çok güvenilir bir firmadır. Domain alırken her zamanki gibi order bilgilerini giriyorsun.
  • 23-10-2008, 14:20:49
    #9
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *Domains
    Başka şekilde satın alınmadıkça sipariş tarihinden 12 ay sonra sizin çıkarınız için otomatik yenilenir.

    Böyle bir şey yazıyor. Alanların aklında olsun. Bir de süreli kampanya yapmışlar. Son 3 gün.
    Kredi kartı isteme bölümünü girmeyip paypalı seçtim.Paypaldada şu anda para yok. yenileme süresi gelince otomatik olarak yenileyemicek sanırım