• 22-07-2008, 10:27:35
    #10
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna yatırım yapmayın anlamsızlara..Para felan etmez, elinizde domain kalabalığı yapar bir de masraf.. Başka bir derdi olmaz.. Sonra forumda bedava dağıtırsınız.
    en azından bir 4-5 sene sonra hala bu forumda olursanız hatırlatırım bu söylediklerinizi
  • 22-07-2008, 10:28:15
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bu hızla tüm kombinasyonlar alınmaya devam edilirse çok sürmez bu beş harfli domainlerin de tükenmesi.
  • 22-07-2008, 10:29:55
    #12
    adamlar ne yapacaklarsa 4 harfli anlamsız hepsini reglemişler .Anlamıyorum bu domain çıkgınlığını
  • 22-07-2008, 10:53:38
    #13
    arkadaşlar ilerleyen zamanlarda bir sürü uzantı çıkacağı için anlamsız 5 karakterlilerin fazla edeceğini zannetmiyorum. 3 sene sonra desek 30 YTL kayıt ücreti ödersiniz maksimum 50 ye satsanız 20 ytl için değmez. tabi sadece anlamsızlar için konuşuyorum. ayrıca 5 karakterde daha çok kombinasyon olacak 26^5...
  • 22-07-2008, 10:57:55
    #14
    mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en azından bir 4-5 sene sonra hala bu forumda olursanız hatırlatırım bu söylediklerinizi


    Bana kalırsa güzel bir ya da birkaç domain bulun.. Bir de güzel proje geliştirin ve proje üzerine çalışın derim.. Eğer tasarım bilgim olsaydı sadece bir iki site ile kendimi idame ettirecek kadar para kazanıyor olurdum. Ya da hazır scriptler üzerine yoğunlaşıp uğraşacak vaktim olsaydı birkaç özgün proje eh işte dedirtmeyecek kadar kazanıyor olabilirdim.

    1 domainin yıllık maliyeti 10YTL olsa 5 yıl sonra 50 YTL harcamış oluyorsunuz zaten..Bugün 10 liraya aldığınız domaini 5 yıl sonra (site vs. olmadan) tüm masraflarını çıkartacak paraya satabiliceğinize inanıyorsanız hiç durmayın ne kadar anlamsız 5 harf .com varsa regleyin..Sermaye dayanmaz.
  • 22-07-2008, 11:00:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bana kalırsa güzel bir ya da birkaç domain bulun.. Bir de güzel proje geliştirin ve proje üzerine çalışın derim.. Eğer tasarım bilgim olsaydı sadece bir iki site ile kendimi idame ettirecek kadar para kazanıyor olurdum. Ya da hazır scriptler üzerine yoğunlaşıp uğraşacak vaktim olsaydı birkaç özgün proje eh işte dedirtmeyecek kadar kazanıyor olabilirdim.
    1 domainin yıllık maliyeti 10YTL olsa 5 yıl sonra 50 YTL harcamış oluyorsunuz zaten..Bugün 10 liraya aldığınız domaini 5 yıl sonra (site vs. olmadan) tüm masraflarını çıkartacak paraya satabiliceğinize inanıyorsanız hiç durmayın ne kadar anlamsız 5 harf .com varsa regleyin..Sermaye dayanmaz.
    zamanında 4 harfliler içinde demişlerdiki ne bu böyle 4 harf 5 harf 6 harf uzayıp gidicekmi demişlerdi şimdi 4 l nin ölüsü 50 YTL oda şimdi düşünün 1 sene sonra 4 l kaç para artacak aynı şey 5l içinde geçerli olucak belki 6 l okadar olmaz ama son şans 5 L diye düşünüyorum
  • 22-07-2008, 11:50:01
    #16
    5 karekter için 5 yıl var daha 4 karekter kadar da tutulacağını zannetmiyorum.
  • 22-07-2008, 11:55:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    mcsa24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 karekter için 5 yıl var daha 4 karekter kadar da tutulacağını zannetmiyorum.
    cvcv.com ların şuan ne ettiğini bliyormusunuz tutulmayan domain buysa tamam
  • 22-07-2008, 12:00:22
    #18
    3 / 4 / 5 derken bayağı uzıycak gibime geliyo