• 11-09-2006, 01:25:36
    #1
    Arkadaşlar başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum sizinle.


    bu ay yaklaşık bi 100domain aldım. Hepis de en çok aranılan kelimelere göre overtureden bakarak aldım.

    1yabancı kelimeyi incelledim. .org domaini düşmüş boş oldugunu gordum whois.sc den bakarak 3-4domain daha alacaktım bu yuzden whois.sc deki sag taraftan sepete ekledim sonra kendi reseller paketimden alacaktım 4tane belirledim tam almaya geldi sıra.

    Yabancı olan domain .org benden 30dk once alinmis. Bu imkansiz birseydi ama sepete ekledigim icin hemen almislar. Zorunlu olarak .info lusunu aldım ve suanda site olmadıgı halde 50abd useri geliyor yonlendirdigim siteye.

    Boyle bir .org domaini sirf whois.sc de sepete ekledigim icin kaybettim. Bu konuda dikkat etmenizi öneriyorum. iyi çalışmalar
  • 11-09-2006, 01:30:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    uyarın için teşekkürler Kos
  • 11-09-2006, 01:31:20
    #3
    Uyarın için teşekkürler.
    Bende sürekli oradan kontrollerimi yapıyorum.
    Daha önce benzer bir olay okumuştum.
  • 11-09-2006, 01:36:14
    #4
    Ozmn sadece kontrol edicez.Sepete koymak tehlikeli...
  • 11-09-2006, 01:40:02
    #5
    onlarda sanırım

    free uyelik var
    premium uyelik var

    premium uyeler sanırım gorebiliyor sepetleri ve kafasına göre indiriyor.
  • 11-09-2006, 10:35:14
    #6
    ya aslında baya bi firma böyle yapıyor benim tavsiyem godaddy den bakın
  • 11-09-2006, 10:47:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    whois.sc bana da boyle bir kazik atti. fakat ben sepete ekleme filan yapmadim sadece bir kac kez domaine whois cekmistim ve sanirim yaklasik 3 gun icinde regLemisti..

    Whois Cerenmoray.com [2006-09-11]

    guvenilir yerlerden whois cekin dostlar.
  • 11-09-2006, 18:20:58
    #8
    bir sene öncesinde benzeri bir kazigi ben de yemisti...
  • 11-09-2006, 21:54:44
    #9
    whois.sc de aynı olay benim başıma da geldi ama domain hep 1-2 hafta sonra düştü 5 ay sonra domain i yakalayıp geri aldım onun için takip etmeye devam et domain i muhtemelen 2-3 hafta içinde düşecek tekrar sakın backorder falanda yazdırma değmez