• 03-05-2008, 13:01:10
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    selim61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi benden 450 çalışır

    450yi teklif olarak algılayıp satışamı devam etsek
  • 03-05-2008, 13:02:26
    #11
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    450yi teklif olarak algılayıp satışamı devam etsek
    yerinde olsam öyle yapardım
  • 03-05-2008, 13:21:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Teklifim öylesine değildi zaten ,450ytl nakit işbank havale & eft
    paranın yüzü sıcaktır gel biraz ısın
  • 03-05-2008, 13:35:09
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm attım selim kardeş cevabını bekliyorum
    teşekkürler
  • 03-05-2008, 13:47:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr5 i sanırım mizahsitem.com daki popupa borçlusun
    Her sayfa değiştiğinde popupda açıyo
    ama domain güzel iide para eder kolay gelsin
    pr5 i bu sitedeki linke borçlu: SoulSmasher | Septik Blog | PHP Fusion

    yoksa pr2 siteden pop up değil ne açarsan aç pr5 olamazsın.
  • 03-05-2008, 16:02:22
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr5 i bu sitedeki linke borçlu: SoulSmasher | Septik Blog | PHP Fusion

    yoksa pr2 siteden pop up değil ne açarsan aç pr5 olamazsın.

    bilgilendirme için teşekkürler

    bu işte profesyonel arkadaşlara ufak bi soru
    sadece script ile hit ve pryi çekmek mümkün müdür?
  • 03-05-2008, 19:57:42
    #16
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgilendirme için teşekkürler
    bu işte profesyonel arkadaşlara ufak bi soru
    sadece script ile hit ve pryi çekmek mümkün müdür?

    Profesyonel değilim ama cevap vermek istedim

    Backlink asıl önemli olandır. Ama özgün içeriğin de etkisi yok değildir.
  • 04-05-2008, 23:46:52
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yönetici arkadaşlardan rica etsek bu konunun başlığını geyuk.net pr5 domaini satılıktır yapsalar konuyuda taşısalar bu konudan satış yapsak 450 teklif gelmişken

    varmıdır böyle bi imkanımız yoksa ben çok mu oluyorum ?
  • 06-05-2008, 00:24:04
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    https://www.r10.net/domain-satis/1657...ml#post1797418

    bu adreste domainin satışı devam etmektedir.