pr5 geyuk.net ne eder acaba? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pr5 geyuk.net ne eder acaba?
19
●
1.674
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
pr5 geyuk.net ne eder acaba?
1
2
3
03-05-2008, 13:01:10
#10
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
selim61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hadi benden 450 çalışır
450yi teklif olarak algılayıp satışamı devam etsek
03-05-2008, 13:02:26
#11
CaSt
gckhvs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
450yi teklif olarak algılayıp satışamı devam etsek
yerinde olsam öyle yapardım
03-05-2008, 13:21:14
#12
selim61
Üyeliği durduruldu
Teklifim öylesine değildi zaten ,450ytl nakit işbank havale & eft
paranın yüzü sıcaktır gel biraz ısın
03-05-2008, 13:35:09
#13
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
pm attım selim kardeş cevabını bekliyorum
teşekkürler
03-05-2008, 13:47:32
#14
Pagan
Üyeliği durduruldu
Web_ManYaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pr5 i sanırım mizahsitem.com daki popupa borçlusun
Her sayfa değiştiğinde popupda açıyo
ama domain güzel iide para eder kolay gelsin
pr5 i bu sitedeki linke borçlu:
SoulSmasher | Septik Blog | PHP Fusion
yoksa pr2 siteden pop up değil ne açarsan aç pr5 olamazsın.
03-05-2008, 16:02:22
#15
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Pagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pr5 i bu sitedeki linke borçlu:
SoulSmasher | Septik Blog | PHP Fusion
yoksa pr2 siteden pop up değil ne açarsan aç pr5 olamazsın.
bilgilendirme için teşekkürler
bu işte profesyonel arkadaşlara ufak bi soru
sadece script ile hit ve pryi çekmek mümkün müdür?
03-05-2008, 19:57:42
#16
FeaЯ™
gckhvs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgilendirme için teşekkürler
bu işte profesyonel arkadaşlara ufak bi soru
sadece script ile hit ve pryi çekmek mümkün müdür?
Profesyonel değilim ama cevap vermek istedim
Backlink asıl önemli olandır. Ama özgün içeriğin de etkisi yok değildir.
04-05-2008, 23:46:52
#17
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
yönetici arkadaşlardan rica etsek bu konunun başlığını geyuk.net pr5 domaini satılıktır yapsalar konuyuda taşısalar bu konudan satış yapsak 450 teklif gelmişken
varmıdır böyle bi imkanımız yoksa ben çok mu oluyorum ?
06-05-2008, 00:24:04
#18
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
https://www.r10.net/domain-satis/1657...ml#post1797418
bu adreste domainin satışı devam etmektedir.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler