• 25-03-2008, 17:44:01
    #10
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Ucuz domain diye her firmadan alınmamalıdır.Çünkü ilerde büyük bir site olduğunuzda çok sorun yaşayabilirsiniz Ama küçük çaplı bir site açacaksanız iyi bir kampanya teşekkürler
    Dediğin bilinmeyen firmalar için gerçekten çok doğu bir tespit ancak firma güvenilir bir firma. Icann akreditasyonu olan bir firma. Bu akreditasyon şu an sadece 3 Türk firmasında var (ihs.com.tr, isimtescil.net, turkticaret.net(reg2c)). Bunun anlamı nedir derseniz. Firma batsa bile domainleriniz Icann güvencesindedir. Örnek olarak Registerfly firması sorun yaşamıştı. Ancak tüm müşteriler domainlerini istedikleri firmalara transfer edebildiler.
  • 25-03-2008, 18:00:04
    #11
    %20 den buyuk cıkmıyor kodlarda 50 yakalayan var mı
  • 25-03-2008, 18:30:58
    #12
    21 tane yakaldım şu ana dek yeter de artar şimdilik.
  • 25-03-2008, 19:39:12
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    V7Q1X3 P7S6R0 Q1J3T0 J2T3K7 U4U3I0 O4M7B2 E4Q6A8

    Hepsi %40 veriyor,kullanabilirsiniz

    50 yok hiç aramayın,ben bulamadım...
  • 25-03-2008, 19:40:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben % 50 yakaladım.
    Domainide aldım
    5 $'a geliyor.
  • 25-03-2008, 20:06:25
    #15
    Sitede açık yakaladım. Güvenlik açığı değil tabi. Açık şu şekilde:

    Firma yılbaşı öncesi indirime gitmişti ve herhangi bir kupon kodu girmeden domain kaydını $5.55 yapıyordu. O zaman bir domain kayıt etmek istedim ve sepete ekledim ancak ödemeyi yapamdım ve o domain panelde kaldı. Bugün tekrar panale girdiğimde o domainin hala panelimde durduğunu gördüm ve fiyatı hala $5.55 olarak duruyor. %50 indirim kodunu da ekledim ve fiyat $2.78'ê düştü. Şirkete bidlirdim durumu bakalım bi iyilik düşünürler mi ödül olarak

    Ekran görüntüsü:



    1. ürün yılbaşı öncesi eklediğim domain
    2. bugün eklediğim hosting
    3. ürün bugün eklediğim domain
  • 25-03-2008, 20:09:19
    #16
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V7Q1X3 P7S6R0 Q1J3T0 J2T3K7 U4U3I0 O4M7B2 E4Q6A8
    Hepsi %40 veriyor,kullanabilirsiniz
    50 yok hiç aramayın,ben bulamadım...
    Yiğit senden başkası kullanamıyor o kodları. Herkes kendi kodunu bulmak zorunda. Yani her kod 1 kere ve 1 kişi tarafından kullanılabiliyor.
  • 25-03-2008, 20:09:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç tane %50'lik kupon verebilirmisin mirturk.
  • 25-03-2008, 20:11:19
    #18
    TurkeiAdSenSe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç tane %50'lik kupon verebilirmisin mirturk.
    Herkes kendi kodunu bulmak zorunda. Yani her kod 1 kere ve 1 kişi tarafından kullanılabiliyor. Kodları panelime eklediğim için sana versemde kullanamazsın. Kusura bakma