• 21-02-2008, 16:23:31
    #10
    pr4 deil arkadaşlar eskiden pr4 müş pr4 domaın verırlermı r10da
  • 21-02-2008, 18:02:30
    #11
    vernediyse nbana ver
  • 21-02-2008, 18:49:49
    #12
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr4 deil arkadaşlar eskiden pr4 müş pr4 domaın verırlermı r10da

    iyide kimse PR4 domain istemiyo ki Eskiden PR4 olduğunu okuma yazma bilen herkes anlayabiliyor
  • 21-02-2008, 20:00:09
    #13
    banada verbeilirin istersen
    .com lu deneme için kullanır kendimi geliştiririm :O
  • 21-02-2008, 20:04:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Domain : cem e gidiyor. hayırlı olsun . msn den ulaş cem
  • 21-02-2008, 20:20:39
    #15
    Alıntı
    Domain : cem e gidiyor. hayırlı olsun . msn den ulaş cem
    teşekkürler domain içngelcem serhat abi