• 17-07-2014, 21:10:31
    #1
    arkadaşlar bendemi bir sorun var yoksa bu firmadamı bi gaspetlik var anlayamadım
    dikkat ediyorumda o firmadan aldığım domainlerin hiç birisinden bu zamana kadar hayrını görmedim belkide en az 10 tane farklı proje için domain almışımdır ama olmuyor ordan olunca olmuyor sizin düşünceleriniz nedir acaba ?
  • 17-07-2014, 21:14:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorun bendede var! +takipdeyim.
  • 17-07-2014, 21:17:06
    #3
    Bunu bende hissetmedim değil..
  • 17-07-2014, 21:19:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuyu başka bir forumda da görmüştüm. Bu durumla karşılaşan kişiler var. Bende merak ediyorum.
  • 17-07-2014, 21:20:34
    #5
    olabilir benim aldıgım domainleri bi turlu siteleri duzene sokamıyorum
  • 17-07-2014, 21:21:27
    #6
    1,2 tl aldığınız domain den ne Hayır bekliyorsunuz bu firmadan dili yanan milyonlarca insan var
  • 17-07-2014, 21:26:34
    #7
    Kendi adıma konuşuyum belkide 1, 2 TL ye domain aldığımız için işin ciddiyetini kavrayamıyoruz.
  • 17-07-2014, 21:27:40
    #8
    SinanBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,2 tl aldığınız domain den ne Hayır bekliyorsunuz bu firmadan dili yanan milyonlarca insan var
    zaten artık dünyada tek firma burası kalsa gene bunlardan almam
  • 17-07-2014, 21:47:14
    #9
    Domain seçim kaliteniz düşük olabilir. 50 cent diye olur olmaz domainler kaydedip, sonra da 3-5 günde oluşturduğunuz kopya içerikli siteler ile köşeyi dönmeniz biraz zor. Bende deneme amaçlı birkaç domain aldım oradan. Şahsım adına orta kaliteli olduklarını düşünüyorum.

    Aldığınız domainlerden örnek verebilirmisiniz?