arkadaşlar bendemi bir sorun var yoksa bu firmadamı bi gaspetlik var anlayamadım
dikkat ediyorumda o firmadan aldığım domainlerin hiç birisinden bu zamana kadar hayrını görmedim belkide en az 10 tane farklı proje için domain almışımdır ama olmuyor ordan olunca olmuyor sizin düşünceleriniz nedir acaba ?
networksolutions uğursuzluğu
30
●1.401
- 17-07-2014, 21:26:34Kendi adıma konuşuyum belkide 1, 2 TL ye domain aldığımız için işin ciddiyetini kavrayamıyoruz.
- 17-07-2014, 21:27:40zaten artık dünyada tek firma burası kalsa gene bunlardan almamSinanBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2014, 21:47:14Domain seçim kaliteniz düşük olabilir. 50 cent diye olur olmaz domainler kaydedip, sonra da 3-5 günde oluşturduğunuz kopya içerikli siteler ile köşeyi dönmeniz biraz zor. Bende deneme amaçlı birkaç domain aldım oradan. Şahsım adına orta kaliteli olduklarını düşünüyorum.
Aldığınız domainlerden örnek verebilirmisiniz?