• 06-06-2014, 23:01:09
    #19
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar başlık yanıltıcı da olsa, satış konusunda böyle aşağılayıcı cümleler kullanılmasından yana değilim.

    Konu düzenlenmeli ve moderatörler tarafından işlem yapılmalı bence.

    Arkadaşları tasvip etmiyorum.

    (Not Türkticaret.net'te yalnızca 1 adet alan adım bulunmakta ve başka bir ilişkim yok.)
    Yalnız

    1. KONU Satış Konusu Değil
    2. Satış Konusu ise Domain Genel'de Ne işi var

    Şayet Satış konusu ise ilgili yere Taşınsın bu bölüm satış bölümü değil!

    KONU YANLIŞ YERDE



    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-06-2014, 16:26:39
    #20
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod falan kullanılıyor mu?

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Sayın yetkili,

    Herhangi bir promosyon veya kampanya kodu gerekmemektedir.

    Saygılarımızla

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:12:17 -->-> Daha önceki mesaj 16:10:36 --

    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod falan kullanılıyor mu?

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Reklam'da + KDV yazmıyor, ama sitede +KDV ekliyor, 4.99$ ın içerisinde değil arkadaşlar.
    4,99$ Güncel Olarak 10.467 TL oda + (1.18 KDV ile) = 12,351 TL (geliyor)
    12,39/1.18= 10.5 TL (Kur 2,104208416833667 dan sabitlenmiş fiyatı)
    (Şuan Dolar Kuru Alış 2,0972 TL Satış 2,0975 TL)

    Sayın Yetkili,

    Belirtmiş olduğunuz ayrıntılar kampanya detaylarında bulunmakta olup, konu başlığında ayrıntılı şekilde güncellenmiştir.

    Saygılarımızla

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:17:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:17 --


    Sayın Yetkili,

    Kampanyadan yararlanmanız halinde alan adı sürenizin bitiminde uzatma işlemi yapma zorunluluğu bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25:02 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:24 --

    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış ilanında alıcıyı kandıran ifadeler mevcut iken arkadaşı suçlayamazsınız.

    Alıcıları kandırmaya yönelik ifadeler;

    1- KDV belirtilmemiş.
    2- "Dünyanın en ucuz alan adı" diyerek bariz yalan söylenmiş. Ve direkt alıcıları kandırmaya yönelik bir ifade. Türk Ticaret Kanunu bu tarz reklamların yapılmasına müsaade etmiyor. En ucuz alan adını Godaddy her zaman veriyor 1$ 'lık, 2$ 'lık, 3$ 'lık kampanyaları ile.

    Dolayısı ile forum olarak bu şekilde alıcıları kandırmaya yönelik ilanları yayımlatmanız bence yanlış.

    Sayın Yetkili,

    1-Konu başlığında kampanya ile ilgili görsele tıklamanız durumunda açılan landing sayfasında kampanya detayları hakkında yönlendirme bulunduğunu
    görebilirsiniz.

    2- Yapmış olduğumuz araştırmalara göre bahsi geçen diğer firmada kişiye özel tanımlanan kampanyalar haricinde 4.99$ kampanyamız fiyatlandırmasında genele tabi indirim veya kampanya bulunmamaktadır.


    Saygılarımızla

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:26:39 -->-> Daha önceki mesaj 16:25:02 --

    ali13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yenileme ücreti ne kadar sayın Türk Ticaret
    Sayın yetkili,

    Alan adı uzantılarına göre fiyatlandırmalar degişkenlik göstermektedir.

    Saygılarımızla
  • 16-06-2014, 21:21:04
    #21
    TurkTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın Yetkili,

    Kampanyadan yararlanmanız halinde alan adı sürenizin bitiminde uzatma işlemi yapma zorunluluğu bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla


    Arkadaşlar yukarda da TurkTicaret adlı kullanıcının da belirtiği gibi Alan Adı bitiminden sonra uzatma zorunluğunuz bulumamaktadır. Unutmamnız gereken bir nokta AlanAdını yenilemeyi unutursanız Özel Satatü adı altında 150TL yenileme ücreti kesilmektedir.

    Alan adını yenileme zorunluğunuz yoktur yalnız kurtarabilmeniz için 150TL ödeme zorunluğunuz vardır.
  • 17-06-2014, 00:59:37
    #22
    TurkTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sayın Yetkili,

    1-Konu başlığında kampanya ile ilgili görsele tıklamanız durumunda açılan landing sayfasında kampanya detayları hakkında yönlendirme bulunduğunu
    görebilirsiniz.

    2- Yapmış olduğumuz araştırmalara göre bahsi geçen diğer firmada kişiye özel tanımlanan kampanyalar haricinde 4.99$ kampanyamız fiyatlandırmasında genele tabi indirim veya kampanya bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla

    Sayın yetkili,

    Açıklama yapmış olduğunuz için cevap hakkımı kullanıyorum.

    Öncelikle ilan başlığındaki "Dünyanın en ucuz alan adı" şeklindeki yanıltıcı başlığı düzeltmenizi beklerdim.

    Sizin yapmış olduğunuz kampanya da kişiye özel oluyor. Ve siz bunca yıldır Türkiye'de bu işi yapıyorsunuz ve ilk kez bu şekilde bir kampanya yaptığınızı gördüm, duydum. Bunca yıllık ticaretiniz sonrasında bu şekilde iddialı ve yanıltıcı bir sunum zaten kanunen yasaktır, bunu gayet iyi biliyorsunuzdur. Siz 10-20 yılda bu kampanyayı yaparken ilgili firma her ay kişilere 1$ 'dan başlayıp 4,99$ 'a kadar giden kampanya kodları sunuyor.

    Geçtiğimiz aylarda Network Solutions firması 0,5 Cent'e aylarca sınırsız alım kampanyası yapmışken sizin bu slogan ile ortaya atılmanız komik kaçıyor.

    Geçtiğimiz 2 yıl süresince Netfirms firması LOVE kodu ile 4,99$ 'a domain satmışken sizin bu söyleminiz yine komik kaçıyor.

    Yine geçtiğimiz sene içerisinde Domain.com 'un 0,5 Cent'lik kampanyasını hiç saymıyorum.

    Yine geçtiğimiz aylarda Directnic firması yanılmıyorsam 1-2$ 'dan kişilere sınırsız domain transferi imkanı tanışmışken sizin bu ilanınızın başlığındaki söylem yine komik kaçıyor.

    Reseller Clup hemen hemen her ay çok uygun fiyatlarla kampanya düzenlerken yine sizin kadar iddialı olamıyor.

    Ve bu firmalar dünyanın sayılı firmaları olmasına rağmen, yüksek satışlar yapmalarına ve ucuz fiyatlar sunmalarına rağmen hiçbir zaman sizin gibi iddialı bir sunuma girişmemişlerdir.

    Lütfeder bir şekilde yapılan işten büyük sloganlar kullanmanız sanırım bizim toplumsal abartılarımızdan bir örnek oluyor.

    Bu forumdaki insanlar bu işin içerisinde olan ve sirkülasyonu yüksek kişiler olduğu için bu şekilde insanları saf yerine koyan ifadelerle burada satış yapmaya çalışmanız hoş değil. Elbet müşteri bulabilirsiniz ona itirazım yok ama bu reklam politikası yanlıştır.

    Neyse size iyi çalışmalar.
  • 19-06-2014, 19:46:37
    #23
    Herkes geçmişten falan bahsetmiş de adama savunma hakkı vermeden kötülüyorsunuz bari olayın anlatıldığı konu varsa linkini verin. Adsense de kafasına esince banlayabiliyor. Yani ben forumda gördüğüm kötülemeler yüzünden bir şey almıyorum türkticaretten.
    Domain konusunda mesela networksolutions kesinlikle türkticaretten beter domain yenilerken 34$ istiyor taşıma işlemine geçince 10$ düşüyor adam taşımasın diye
  • 19-06-2014, 20:00:24
    #24
    WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arkadaşlar yukarda da TurkTicaret adlı kullanıcının da belirtiği gibi Alan Adı bitiminden sonra uzatma zorunluğunuz bulumamaktadır. Unutmamnız gereken bir nokta AlanAdını yenilemeyi unutursanız Özel Satatü adı altında 150TL yenileme ücreti kesilmektedir.

    Alan adını yenileme zorunluğunuz yoktur yalnız kurtarabilmeniz için 150TL ödeme zorunluğunuz vardır.
    Bu ücreti tüm her yer uygular. ICANN tarafından alınan bir ücrettir.
  • 20-06-2014, 07:55:33
    #25
    cagri999 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ücreti tüm her yer uygular. ICANN tarafından alınan bir ücrettir.
    Hayır.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-06-2014, 22:02:09
    #26
    http://www.isimtescil.net/domain/dom...sedurleri.aspx

    Redemption Period (Kurtarmak için son şans)

    Bu periyot, domain sahibine domaini uzatması için bir son şans tanımak için ICANN tarafından oluşturulmuş periyottur. Domainin kayıt süresi bitimini takip eden 38. gün başlar. Bu dönemde domain sahibi, domaini uzatmak için cezai ücretlendirmeye tabidir. Bu maliyet, müşteriye 120 USD + KDV olarak yansıtılmaktadır. Domain sahibi domainin süresini uzatmadığı müddetçe bu periyot tam olarak 37 gün sürer.


    isterseniz başka kaynaktanda bakabilirsiniz.
  • 20-06-2014, 22:05:17
    #27
    Sayın yetkili ADhot mağdurları da yararlanabiliyor mu?