Arkadaşlar geçenlerde bir domain aldım.
ikombi.com biri iyi bir fiyat teklif etti fakat henüz bir şey demedim. Açıkçası satma taraftarı değilim şuan. Elimde tutmak istiyorum.
Sizce değeri nedir?
Ve ne yapılabilir?
Sektör olarak çok iyi. Ve pazarı büyük.
Domain değerleme
13
●300
- 14-04-2026, 23:20:47
- 14-04-2026, 23:23:13Babam su tesisatı kat kaloriferi vs işler yapıyor. Bu sebeple biraz tutmak istedim. Belki proje yapabilirim. Ciddi paralar kazanan bir arkadaşım var.recotuber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2026, 23:28:4340kcaneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun hocamcalculus07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-04-2026, 23:38:18@ahmettokmak;
40k verildiyse gerçekten şahsi fikrim , hiç düşünme sat
nedeni bir çok benzer domain boşta örneğin
akombi.com boşta
bukombi.com boşta
artık domainden çok proje önemli bence
bendende 15 yakın domain var hepsi yıllanmış 10+ yıllık
ama kıyamıyor insan , sanki turşusunu kuracağım
)
örneğin
seninleyiz.com
iyi bir teklif gelirse domainlerimi satacağım, bende. - 14-04-2026, 23:40:15Bende de öyle hocam bazı özel domainler var 15 yıllık 20 yıllık gibi. Hiç bir yerde adını dahi paylaşmadımcaneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmak istiyorum müşteri cepte zaten ne zaman dersem alır. O işlerle ilgileniyor. Proje olarak düşünüyorum, eğer yapamazsam satacağım artık
- 14-04-2026, 23:50:11@ahmettokmak;
Kimse birbirini kandırmasın, artık devir değişti.
Tabii ki bunlar benim şahsi fikirlerim ama günümüzde domainden ziyade sosyal medya hesaplarının çok daha aktif ve ilgi çekici olduğu bir gerçek.
Domain artık ana unsur değil, projeyi tamamlayıcı bir etken konumuna düştü.
Esas olan her zaman projedir. Mesela hediyepaket.com örneğine bakalım; ihalesi 250 TL gibi komik bir rakama bitmiş.
Yani 'müşteri hazır, nasılsa satılır' diye bir şey yok. Bu iş biraz da şans meselesi.
Özetle; domain elbette önemli, prestijdir ama benim önceliğim her zaman projenin kendisidir.
Proje sağlamsa domain değer kazanır, boş domainin peşinden koşmak artık sadece vakit kaybı.
Şahsen bende bu hataya çok düşüyorum ama nasip . Burada kendi mide eleştiriyorum
)